Rip Curl
Rip Curl er en designer, produsent og forhandler av våtdrakter og surf klær og tilhørende produkter, og en stor proffsurfer sponsor. Rip Curl har blitt et av de største surfeselskapene i Australia, Europa, Sør-Amerika, Nord-Amerika og Sør-Afrika. Rip Curl lager noen av de aller beste våtdraktene i verden.







Rip Curl er et selskap for, og om, menneskene på The Search. The Search er den drivende kraften som førte til opprettelsen av Rip Curl, og den lever i ånden av alt Rip Curl gjør. Det er det som gjør Rip Curl unikt. Det definerer hvem vi er. Produktene vi lager, arrangementene vi arrangerer, utøverne vi støtter og menneskene vi når globalt, er alle en del av den søken som Rip Curl er på.
Rip Curl er og forblir et selskap bygget av surfere for surfere, og vi har vært markedsledere innen surfing i over 50 år. Vi streber etter å lage de beste produktene, arrangere de beste arrangementene, støtte de beste utøverne, levere den beste kundeservicen, formidle den beste merkevaremeldingen og ha den beste gruppen med mennesker. Dette hjelper Rip Curl med å opprettholde en visjon om å bli ansett som Det Ultimative Surfeselskapet.
Som en del av den visjonen har Rip Curl alltid vært stolte av å ha verdens beste surfeteam. Den påstanden er ikke mer sann enn i dag. Rip Curl-utøvere er verdensmestere. De er innovatører, drømmere, rollemodeller og Søkere. Fra globale eliteutøvere til regionale stigende talenter, uansett hvor du er i verden, vil de beste surferne ri med en Rip Curl-sticker på nesen av brettet sitt.
Rip Curl har også en ekstraordinær arrangementplattform, med hovedfokus på WSL World Championship Tour surfekonkurranser, den globale GromSearch-serien og en rekke internasjonale arrangementer innen surf og snø. Vi var det første selskapet som sponsorerte en profesjonell surfekonkurranse, Rip Curl Pro på Bells Beach i 1973, og vi er forpliktet til å fortsette tradisjonen med å støtte og vise frem den beste surfing til fans over hele verden.
Rip Curl vil fortsette å støtte grassrooten som hjalp oss med å bli markedsleder innen surfing, men vi vil også fortsette å bevege oss mot fremtiden og heve surfeopplevelsen til et nytt nivå. Vi vet hva vi holder på med, og vi vil være her i lang tid fremover.